Promozaad.

Een nieuwe website en bijbehorende visuele identiteit.

promozaad
promozaad

Website ontwerp voor Promozaad.

Promozaad is een onderdeel van Sluisgarden en verkoopt zaden t.b.v Marketing acties. Zij zijn ruim 30 jaar geleden opgericht als dochter van Royal Sluis. Dit vermaarde bedrijf hield zich puur bezig met de professionele zaadhandel. Sluis Garden richt zich weer alleen op de levering van groenten-, kruiden- en bloemzaad specifiek bestemd voor de hobbytuinder en de consument. Sluis Garden is inmiddels sinds 2001 verzelfstandigd en lid van Seed Valley, gelegen in de regio West-Friesland. Seed Valley is het internationale centrum voor plantenveredeling en zaadtechnologie en een belangrijke groeimotor voor de regio. Om meer aandacht te genereren werd besloten om deze productgroep los te gaan vermarkten en zo werd promozaad geboren. Selfs ontwikkelde een beeldmerk, responsive website en visuele stijl.

voxpopuli

Bekijk ook andere cases