Digitaal zaken doen.

Omdat de techniek altijd voorwaarts gaat Selfs op onderzoek naar relevante vraagstukken en nieuwe techniek.

case_droog_banner_009

Steve Jobs (apple) zei ooit ‘design is nothing, it’s what you do with it’ en zo is het ook met digitale communicatie. Er zijn ontzettend veel technieken en diensten voorhanden waarmee je fans, likes, shares kunt verkrijgen, je bovenaan in de zoekmachines beland maar de grote vraag blijft natuurlijk, wat doe je met die aandacht? Wat is er nodig om potentiële opdrachtgevers of consumenten te overtuigen van de unieke kwaliteiten. Hoe kunt u zichzelf (her)positioneren of een nieuw product onder de aandacht brengen. Kortom,  hoe vertelt u online uw verhaal, dat is concreet wat Selfs doet en waar het goed in is. Het verenigen van creatie en techniek toegepast op digitale communicatie.

De beschikbare middelen
Waarschijnlijk kent u al deze middelen afzonderlijk maar toch helpt het vaak wanneer ik opdrachtgevers een resumé geef van de mogelijkheden. Want meestal zijn bedrijven al goed op weg maar lopen ze ‘vast’ en dreigt al het gedane werk verloren te gaan en dat is zonde.

Een digitale stijl
Omdat je online heel veel zelf kunt ondernemen ontstaat er bij veel bedrijven een wildgroei aan visuele stijlen. Dit komt vaak omdat er of niet is nagedacht over een digitale huisstijl of er werken meerdere partijen voor uw bedrijf op diverse platforms. Selfs creëert en vertaalt bestaande huisstijlen naar een vastomlijnde visuele stijl waarmee iedere uiting herkenbaar wordt en misschien nog wel belangrijker… de juiste toon aanslaat.

Verse content:
Dit komt heel veel voor, een merk of bedrijf wil ‘bewegen’ of zich scherper positioneren maar een nieuwe website wordt te duur en dus wordt er niet veel mee gedaan. Een gemiste kans want een nieuwe website is lang niet altijd nodig. Selfs realiseert met nieuwe etalages en bijbehorende visuele stijl relatief snel een volledig nieuw uiterlijk van de webshop of site.

Direct communiceren.
Een social media account en de nieuwsbrief zijn krachtige wapens, je kunt direct communiceren met potentiële klanten en opdrachtgevers. Veel bedrijven starten dan ook vol enthousiasme zo een pagina of sturen een aantal nieuwsbrieven om daarna te constateren dat ze er niet aan toekomen of dat er weinig consistentie en strategie zit in de output. Selfs heeft hiervoor een sterke oplossing, wij creëren voor een vast bedrag, een aantal berichten per maand op basis van een heldere content strategie. Dit kan een mix zijn van advertenties, promoties en relevant nieuws met een illustratie en eigen visuele stijl. Iedere maand krijgt u inzicht in het succes van de deze campagne en na een half of heel jaar wordt er geëvalueerd, succes gegarandeerd!

Banner campagnes.
Selfs creëert een campagne voor uw nieuwe product of dienst en zorgt samen met onze vaste advertentie partners voor verspreiding op duizenden relevante websites.

De juiste middelen.
Uiteraard zijn dit maar een paar (belangrijke) middelen waarmee u digitaal kunt gaan ondernemen en niet ieder middel is bruikbaar voor ieder project. Selfs adviseert u daarom vrijblijvend bij het formuleren van doelstellingen en het kiezen van de middelen. Mail met jeroen@selfs.nl voor meer informatie.

Lees ook onze andere artikelen